Knäppt?

Man har en massa saker för sig... eller jag kan ju inte prata för alla, men en del iallafall.
Jag tog upp delar av mina skumma beteenden på lunchen häromdagen och det visade sig att många var som jag, det vill säga helt knäppa.
Jag kan till exempel aldrig ställa min väckarklocka på ojämt klockslag, ska jag upp 7:00 så ställer jag den på 6:58 eller 7:02. (nollan räknas som ingenting). Då kontrade en kille med att han inte kunde höja volymen på tv:n till ojämn volym. Måste vara 10, 12 eller 14.  Jag har en gata som jag bara kan gå uppför, inte nerför... då måste jag ta en annan väg. Jag sjunger aldrig innan jag ätit men om jag skulle göra det så räknas snus eller cigaretter som mat! Men någonstans tror jag det är lite nyttigt att ha knäppa grejer för sig. Det håller galenskapen på avstånd liksom. Så jag fortsätter.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

kan bara kommentera ha ha ha .. ja du är fan knäpp =) helt underbart knäpp.. blir det lättare att gå upp om klockäcklet ringer 06.58?? ha ha ha

2009-01-19 @ 22:29:09
Postat av: sanna

tja knäppo! jag brukar lukta på allting. Specielt äckliga saker som jag vet kommer att lukta illa. Om det inte var för denna egenhet skulle jag aldrig träffat min man. Jag lucktade på honom i en bergodalbana - han luktade inte illa.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits