Äldre damer....

Så är det då nytt år och jag har börjat ett nytt liv... Mitt nya träningsfulla liv, som egentligen går ut på att jag ska hjälpa min 17 år yngre kompis att komma i sin brudklänning! Man kan säga att hon har ett underligt val av träningskompis.
Iallafall, så för att orka med detta så har jag börjat simma 1000 meter 3 dagar i veckan. Vilket i sig är en prestation för det är sjukt tråkigt men vad jag tänkte komma till var omklädningsrumsbeteende bland damer modell äldre.... Vad är problemet? De ondgör sig över att tonåringar duschar i badkläder men vad gör dom? Förra gången i omklädningsrummet slängde en äldre dam upp sin fot precis brevid mig där jag stod och torkade mig och började klippa tånaglarna så att det stänkte nagelbitar över mina rena kläder som låg i en hög på bänken!! Idag fick jag konfronteras med en kvinna som filade fötterna!!! De tvagas ordentligt både inuti och utanpå så det står härliga till! Jag blir alldeles nervös och lite äcklad. Sköter man inte sånt hemma i sitt eget badrum?

Kommentarer:
Postat av: surr

fan va äckligt med tånaglar !!!!

på tal om gamla tanter.. sanna fyllde ju igår :)

2009-01-12 @ 15:07:33
Postat av: sanna

ÅÅhhoj, mina bästis-blogg-kompisar!

jag är så glad att vara tillbaka med er

jag menar dig och surr

jag har ett tipps med tånaglar

kommer så småningom.

kram s

Postat av: Lennart

För några år sen tänkte jag vara hurtig och simma en eller två gånger veckan. Jag började friskt och glatt men eftersom jag bara kan simma ca 10 meter och sen sjunker jag så la jag ner det hela efter tre veckor.

2009-01-17 @ 15:41:09
URL: http://trannel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits