En undran....

Som sagt.... jag simmar ju numer tre gånger i veckan och det ger nya insikter.
Det STORA samtalsämnet bland badande damer (och då menar jag de äldre damerna som klipper tånaglar och filar fötter bland mina kläder) är bruket av att duscha med badkläder på.  Jag kan förstå att man ska duscha innan man badar för att inte dagens eller nattens svett ska hänga med ner i bassängen eller nåt. Men vad jag inte förstår är varför det är en sån oerhörd synd att sätta på sig baddräkten i omklädningsrummet för att sen duscha och efter det hoppa ner i vattnet.....
Damerna är så enormt upprörda, idag var det nära slagsmål i duschen. Jag duschar naken om nån undrar, mycket för att undvika skäll. Men damerna skriker att det är ÄCKLIGT och OHYGIENISKT och jag fattar inte detta. Vari ligger det äckliga? Förklara gärna nån som vet.

Kommentarer:
Postat av: Nettan

Haha !

dom kanske är avundsjuka på din kropp !

You never know !



ha en bra kväll

Postat av: sanna

men du var ju inte så aktiv heller - slipper ha dåligt samvete.

ps. karina - östrareal - ses vi på skolgården? ds.

2009-06-05 @ 09:54:04
URL: http://sannas.blogg.se/
Postat av: sanna

kom igen nu - jag saknar dig - du roliga röda människa!

2009-07-09 @ 02:12:20
URL: http://sannas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits