Arg...

Förbannad! Ska ju då hem till mamma i eftermiddag. Jag är inte så lycklig över att åka på eftermiddagen i mörkret  ända till snöfyllda Dalarna,men jag har sagt att det är ok eftersom dotterns pojkvän inte slutar skolan förrän klockan tre. Och han ska med. Iallafall.... så sitter jag här på jobbet och ringer hem för att kolla hur det ligger till. Då har de struntat i att gå upp! De ligger fortfarande och sover! Och här offrar jag mig och åker senare för att han ska gå i skolan och så går han inte dit! Sen vill han hem tidigt på söndag, för att han och hans brorsa ska diskutera sin pappas begravning. Det är ju i och för sig ett bra initiativ men karln har varit död sedan långt innan jul och är inte begraven än! De hade väl kunnat passa på innan kan man tycka, när jag äntligen ska träffa mamma så sätter folk käppar i mina hjul och stökar till det. Jag gillar inte det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits