Flyttat?

Jag har tydligen flyttat! Utan att veta om det, mycket ska man vara med om.
Vi fick varsitt brev igår, maken, jag och dottern. Varsitt brev från skatteverket som ville meddela oss att de bokfört oss på en annan adress!!!  Det är inte riktigt så konstigt som det låter, vi bor på en hörntomt och har därför två gatuadresser men så länge jag bott där och det är lääääänge, så har vi haft den ena gatan som adress. Och nu har vi tydligen den andra!?
Spelar väl ingen roll egentligen men har de inget bättre att pyssla med? Trivs ju på min adress som dessutom är mycket lättare och kortare att skriva än den nya. I förlängningen innebär det förmodligen massa trassel med myndigheter och sånt för vi har dessutom makens firma skriven på den andra adressen så vi har redan två brevlådor. Jag känner på mig att det kommer att bli stök med detta.

Kommentarer:
Postat av: Nettan

Men gud. Vilka idioter.

Dom kan ju inte bara skicka ett papper som säger att ni har flyttat. Ha, ha !

helt otroligt.

Hoppas det går bra.

kram

Postat av: surr

åå om nån kunde flytta mig.. alltså på riktigt.. eller i varje fall flyttstäda å kasta gammalt skit.. skulle va värt att få ny gatuadress bara det andra ingick..

2008-10-22 @ 14:57:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits