Perfekt?

Kanske ska sova nu.... maken på landet, dotter på stan, jag ensam hemma och det är jätteskönt.
Känns lite synd att slösa bort detta med att sova. Jag har en mycket intensiv familj, det är väldigt mycket drama inblandade i deras liv oavsett om det gäller förstvunna svarta strumpbyxor eller det fruktanskvärda beskedet att Linda Isaksson ska bli programledare för Robinson så reagerar de med samma intensitet som om nån dött. De är dessutom helt oförmögna att använda galgar, att hänga upp nycklar, ställa in saker i diskmaskinen, att tömma sopor eller slask, detta gäller alla tre faktiskt, måste vara hemskt att lida av ett sånt gravt fysiskt handikapp. Själv är jag naturligtvis helt perfekt.....

Kommentarer:
Postat av: Lennart

Tur att det finns någon som styr upp det hela.

Postat av: sanna

låter ju på pricken likt min familj.

tack o lov att helgen är slut så att man kan få lite lugn och ro.

jobba är som semester.

2008-11-23 @ 22:01:05
URL: http://sannas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits