Knäppt!

Har simmat tre kilometer denna vecka, det är ju skitlångt. Jag är stolt över mig själv.
Nu är det snart helg igen och då ska det pyntas, gardiner ska stykas och stakarna ska upp! Ska faktiskt bli kul. Men först ska jag på lördag morgon göra nåt jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Jag ska ge mig iväg till en budohall och se på min dotter som ska göra sin första gradering och få en färg på sitt taekwondo bälte (gult tror jag första färgen är).
Man gör tydligen ett prov där det ingår ett visst antal sparkar och kombinationer och sen ska man tydligen kunna en hel drös med koreanska också! Jag har alltså hemma ett barn som pluggar koreanska fraser, jätteknäppt! Nästa gång hon graderar sig så ingår det också att döda en träplanka som man dessutom får ta hem! Det blir verkligen nåt att hänga på väggen det! En halv planka! (fniss).

Kommentarer:
Postat av: Nettan

Va duktig du är och simmar så mycket !

Imponerad !



Här ska också pyntas imorgon.

Har liksom inte så mycket tid till det idag då jag är barnvakt och så vill jag ju inte sätta upp någonting förrän dagen före ändå så det gör inget.



Lycka till med dottern !



kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits