Jag är...

Och så blev det då vinter.... Men jag är glad, jag är glad att jag har vinterdäck och en plats i garaget på jobbet, jag är glad att mamma ställde in båtresan till Riga när det visade sig att det blåste orkan på havet, jag är glad att jag har en ny vääääldigt varm vinterjacka, jag är glad att dottern också har en vinterjacka.
Jag är ledsen över att maken ska ta upp båten idag, den ska stå på uppfarten hemma och där är det fullt med snö och is som måste bort först, kranbilen kommer klockan två, allt måste bort till dess och maken har ryggskott, förkyld och feber.
Jag är arg över att dotterns pojkvän har snott mina vantar! Jag är stolt över att jag orkade upp och simma 1000 meter i morse. Jag är äcklad över att damer över 60 år använder omklädningsrum i badhus som ett ställa att fila fötter och klippa tånaglar! Det  var min sinnesstämmning denna måndagmorgon!

Kommentarer:
Postat av: Nettan

Jag förstår ditt dilemma !

Får förska göra det bästa av situationen !



många kramizar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits