Hår...

Jag ska klippa mig om en timme.
Förstår inte hur mitt hår är skapat egentligen för var jag än klipper mig, oavsett om det är värsta coola stället i stan eller den lilla kvartersfrisören så ser jag likadan ut i håret. Det är som om mitt hår bara går att få på ett sätt.
Jag tycker det är vansinnigt tråkigt med hår, jag blåser det varje morgon men det är inte tal om nån föning utan bara för att få håret torrt. Jag kammar mig efter det och sen är jag klar. När jag har varit på jobbet nån timme så åker skiten upp på huvudet i en tofs och så där har det alltid hållit på. Jag tror att det är en reaktion på att mormor var frisör i hundra år och skulle alltid hålla på med mitt hår när jag var liten, min mamma fixar håret cirka en timme varje morgon och dottern fixar och donar och byter färger och har oljor och cremer och sprayer som jag inte har en aning om vad man ska ha till.
Så då blir jag tvärtom. Men nu idag är det dags iallafall. Suck, jag kanske bara skulle raka av skiten.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

ha ha ha ha fan va komiskt.. jag har bränt 300 bagis idag på att nån slitit å klippt i mitt hår å fönat å grejat sen kom jag till jobbet å de undrade om jag aldrig kom till frissan... vi kanske helt enkelt är så jäkla snygga i de frisyrer vi har från början så det ska va så :)

2008-11-26 @ 21:35:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits