Cykling...

Jaha... så har jag genomgått mitt första spinningpass! Femtiofem minuter på cykel, i hundragradig värme i totalt mörker med undantag för en discokula i taket och en spot på den vältränade pojken i tajta cykelbyxor som ledde alltihop.
Musiken vi cyklade till var nån form av techno (usch vad jag hatar) och det stämde illa med discobollen i taket. Men annars så cyklade jag väl på där i gott tempo tyckte jag, tills den vältränade pojken i tajta cykelbyxor gick en runda under passet för att kolla läget och kommenterade mig och min cykling med orden "det var längesen sist förstår jag...." . Jag som tyckte det gick så bra?!

Kommentarer:
Postat av: surr

fan va sportig du e!!! ok då.. själv gör jag inte ett skit.. får ta tag i det där jag också kanske till sommarn.. idag drar jag i varje fall på hårdrocksbåt :) kan hända det blir lite motion där!!

ha en underbar helg kram!

2008-11-21 @ 10:01:14
Postat av: sanna

Kul att se dig surr, jag försökte maila dig men fick studs. trodde du hade gått upp i rök.

förlåt att jag använder mig av dig carina som länk.

Postat av: sanna

apropå gravkapellet. jag skulle nog vilja kremeras i allafall. Här står det ju i rader av kistor, stora och små sedan 1700 talet, vet inte om man har så mycket gemensamt mer än vandaliserande ungdomar och damm.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3786489.ab

2008-11-21 @ 14:18:48
URL: http://sannas.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits