Kalendrar

Funderingar kring julen igen....
Jag jobbar ju på en bilverkstad, alla verkstäder med självaktning översvämmas av kalendrar från olika företag på lättklädda flickor,  men dessutom så för att hindra att det blir för mansgrisigt så har ombuden som levererar kalendrarna dessutom med sig en kalender med halvnakna pojkar, till tjejen på kontoret, det vill säga mig.
Problemet som jag ser det är att jag inte är bög! Jag gillar killar men jag vill ha dem manliga, men bilderna i dessa kalendrar som jag ¨får för att upprätthålla rättvisan är bilder på pojkar som plutar med läpparna, i konstiga ställningar och klädda i rosa tajta badbyxor, eller en liten hatt eller nåt annat fånigt. Jag vill ha hetromän i min kalender...


Kommentarer:
Postat av: Lennart

Vi skickar ut kalendrar till våra klienter, men de har inga bilder. Det är små nätta saker med svart fram- och baksida man kan ha i innerfickan. Sen står det när momsen ska vara inbetald, adressen till RSV, Finansinspektionen, Boverket och liknande instanser.

Postat av: surr

gojul härligt tokiga människa..

vi fick julklapp från "firman" i fredags.. en stegräknare.. jag som bara räknar stegar på väg till jobbet du vet.. äh,, får ge bort den till någon annan.. vet inte om någon kalender med homoligtkillar vore nåt för mig heller.. nej som du säger hellre 12 bilder på vanliga grova riktiga karlar :) hoppas allt blir precis så juligt å bra som du vill ha det på julaftonen.. vi äter kassler å pomfritt i år.. de har själva bestämt det.. som vanligt inte helt vanliga men rätt glada ändå.. ha det bäst å som sagt en riktigt go jul!!!

2008-12-22 @ 15:36:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits