Dans...

Maken spelar ju numer i ett band och igår hade det sin andra spelning i karriären.
Jag och dottern var med och agerade groupies och fick också en upplevelse som kommer att räcka länge.
Vi kommer till en lokal i en förort till stockholm, den är fullt upplyst och hur omysig som helst. Men där samlas varje torsdag ett gäng människor för att dansa! Helt nyktra dansar de i jeans och gympadojjor och handukar i fickan och vattenflaskor som de dricker ur. De var i åldrarna 20-75 och hade hur kul som helst, de drack kaffe och åt kokt korv och så dansade de lite till. De var så söta och jag blev så glad att se dem. Särskilt jag som inte dansar med annat än tequila i kroppen och knappast ens då och då av naturliga skäl mycket dåligt. Jag var så facinerad.

Kommentarer:
Postat av: surr

låter helt vansinnigt.. dansade de verkligen nyktra?!?! häftigt!!

ha en bra helg

2008-12-05 @ 15:07:05
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=126186

2008-12-07 @ 16:15:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits